Translate

sobota 28. dubna 2012

Video návod na nehty 01, 001


Jelikož jsem na tenhle blog tenhle týden velice "kašlala" tak to musíím nějak napravit, proto jsem se rozhodla udělat takový menší návod na nehty.
Po sundání nehtových tipů, moje nehty nějak netrpěli (což mě překvapilo, měla jsem je asi 5 dní) byla jsem velice spokojená, ale nechám je zase chvíli volně "dýchat". Rozhodně tenhle videonávod nebude nějak obtížný :).
PS. už jsem zjistila po nahrátí minulého videa jak se nahrává hudba do videa, proto už jsem ji tam přidala :).
Mimochodem, nahrála jsem jedno video ale každé má jinou hodbu proto si vyberte, na které se raději podíváte :D.

O1 - Návod doprovázen hudbou Adele


O01 - Návod doprovázen hudbou Bruna Marse


Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)