Translate

sobota 28. dubna 2012

Recenze: Miss sporty Lasting Colour up to 7 days


Nedávno jsem zastihla v Dm dlouhodobou akci a objevila jsem tam tenhle lak, ihned skončil v košíku. Barvu laku neumím popsat na světle je to ostře červená a ve tmě velice tmavě rudá a ovšem tekutina v lahvičce je taková, ani to neumím popsat, hodně tmavá ružová s kapkou červené.
Lak byl při koupi velice tekutý proto bylo zajímavé s ním pracovat ale není to nejhorší. Aplikátor (štěteček) je středně tlustý má minimálně při otření laku 3mm. Štětinky jsou všechny stejně dlouhé, takže se sním celkem dobře pracuje.
Lak slibuje hezky nalakované nehty po dobu 7 dnů. To podle mě splňuje.
Aplikace jak už jsem psala není nějak složitá.
Předem bych vás však chtěla upozornit, určitě není naškodu pokud si chcete ponechat své zdravé nenažloutlé nehty, kupte si od stejné nebo jiné značky podkladový lak neboli Silk Base - v překladu hebvábný základ, který po obvyklém upravení nehtů nanesete, necháte zaschnout. Schne poměrně rychle, takže lakování sním nebude na dlouho. Po téhle preventivní ochraně už můžete nanést jakýko-li barevný lak. Nyní, pokud chcete, aby vám vaše nové nehtíky vydrželi ještě déle, přetřite je po uschnutí finální vrstvou neboli Top Coatem - MS je prodává dohromady s základem a to je určitě výhoda.
Tenhle lak značky MS není můj první, proto mě zase opět trošičku naštvalo to že po minimálně měsíci jeho kondistence mění v trošiiiičku husčí. Ale plus je že se stále celkem dobře aklikuje.
Cena MS laku se liší v Dm drogérii stojí asi 5990 a v například Teta Drogerie 4990 ale jak říkám ceny se liší.
Téhle koupě po pravdě moc nelituji, a dovolím si říct že tenhle lak by se vyrovnal i s dražším lakem. Ale tím něchci říct, že i MS kosmetika.

Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)