Translate

pátek 11. května 2012

Praha, Kosmetika Mac

Ve Čtvrtek 10.5.2012 jsem měla možnost jet se školou na celodenní exkurzi do Prahy. Samozřejmě že jsem si to nemohla nechat ujít a jela jsem.
Když jsme měli rozchod na Václaváku (Václavské náměstí), všimla jsem si nadpisu, který je pro mě už hodně dlouho známý. Jedná se o M.A.C kosmetiku, kterou jsem doposud myslela že prodávají jedině mimo Českou republiku. Byla jsem tedy mile překvapena.
Vešla jsem tedy dovnitř. Na první dojem mě celkem překvapilo, že v prodejně Mac nemají vůbec žádné "označení" kolik stojí to a to, jako třeba v drogeriích. Bylo mě však samozřejmé, že si tam určitě nic nekoupím, i když bych si ráda nějaký produkt koupila.
 Nad Mac kosmetikou ještě budu přemýšlet a třeba jednou dojdu k názoru že  ji vyzkousším. Samozřejmě uvidíme co bude za pár let, třeba se Mac kosmtika dostane do dostupnějších míst (Praha mezi ně samozřejmě nepatří), bude levnější a známější.
Celkově na mě kosmetika Mac udělala dobrý dojem, hlavně designově.

Vyfotila jsem vám na mobil jednu fotku Mac prodejny. Produkty Vám však bohužel neukáži, protože jsem se tam trošičku bála fotit :D. Znáte přeci ten pocit, že by to nemuselo dopadnout dobře a navíc co by si o mě pomysleli.

A tady úplně stejná ale z netu: 

Něco užitečného, tedy jak pro koho :D
Mac prodejnu naleznete v:

  • Praze 1 -Václavské náměstí (Není daleko od Promodu nebo New Yorkeru :))
  • Praze 4 - Praha-Chodov - tam jsem nebyla (ani nepůjdu) takže vůbec nevím, za to se omlouvám)
Mějte se pěkně.
Monča

6 komentářů:

  1. pěkné slohové vyjádření

    OdpovědětVymazat
  2. já chodím do MAC nejraději na Floře.

    OdpovědětVymazat
  3. Ceny produktů tam napsané jsou)) Vždycky vedle produktů nebo například u rtěnek,tak ty ceny jsou na tom stole před nima. No,ale jinak do MACu na Václaváku nerada chodím,protože se mi zdá,že lidi tam nejsou až tak příjemní jako na CHodově. Tam chodím nejradši a taky to mám pár minut od domova :)) haha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné, já jsem tam byla jen chvilku ze zvědavosti, ale už jen ty pohledy prodavaček a celkově jednání s lidmi mě odradilo tam být dlouho. :D

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)