Translate

pátek 4. května 2012

Recenze: Essence Gel eyeliner

Jak už jste četli v jednom článku, chtěla jsem si koupit gelové linky, které jsem si samozřejmě nakonec koupila. :)
značka: Essence
odstín: 01 Midnight in Paris
cena: 85,-
Koupení: Teta drogerie

První dojmy
Balení je celkem těžké ale čekala jsem to. Po pravdě při otevření jsem byla celkem překvapená že toho gelu tam není vážně moc, ale myslím že mi to dlouho vydrží.Nikdy jsem neměla nic podobného proto mi "gel" připomíná spíše nějaký tužší krém.

Co se týče výdrže a odličování
Vydrželi mi i ve sprše krásné, tudíš výdrž je úžasná :). Odličování je už však trošku horší: :D ne, fakt je to něco jako když odličujete více vrstev řasenky :D. Avšak odlíčit to de :).
Aplikování
Na aplikaci si budeš muset pořídit speciální štěteček, který jsi už mohla vidět v minulém článku. Je to takový mini zkosený štěteček, také díky tomu že je zkosený se linky skvěle nanáší. Ten štěteček je fakt potřeba, nemysli si že linky naneš třeba prstem.
Ale tak, nebudu provokovat, štětec stojí pouhých 40 Kč, takže to není nějak finančně nedostupné pro každou slečnu.
Cena
Trošičku mě naštvala ta cena, v Rossmannu jsem je nedávno viděla asi za 60 (do Rossmenna jezdím tak dvakrát za rok, proto jsem si je koupila v Tetě) a tady najednou 84,9 - ale jelikož jsem je samozřejmě chcela zkusit musela jsem je vzít.
Foto 
  • produkt



  • na mě
Před nanesení (bez řasenky a všeho) 


I s řasenkou :)

Něco o mě :D. 
 Jen tak prrrrro..................?zasmátí? ehhm né to je blbí, sakra to je blbost, co sem napíšu???? To zase bude děs až budu psát další článek, o čem budee?? co tam budu psát?? - napíšu recenzi na tužky na oči ............začnu psát, a napíšu slovo a seknu se .......a sakra a co teď - článek uložím a nechám ho být. 
A nebo, za co se nenávidím - aneb kupování kosmetiky - ale i oblečení a tak. 
Na tohle jsem strašná, prostě když něco chci tak si to musííím prostě koupit - za tohle se nenávidím, když si to však nekoupím jsem doma pak rozčílená že jsem si to měla koupit a takové kecy. 
A někdy dokonce jsem na sebe naštvaná že jsem to koupila - produkt stojí to na prd. 
Zhrnu to - je to prostě děs.  
Vaše Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)