Translate

úterý 22. května 2012

Essence: Multi action mascara

Dlouhou dobu jsem zháněla nějakou levnou a kvalitní řasenku. Šla jsem se tedy podívat do Tety na řasenky od Essence. Samozřejmě že jsem si vybrala a to tu co již vidíte v Nadpise tohoto příspěvku.

První dojmy: 
Řasenka je celkem velká, ale pracuje se mi s ní velice dobře.Design je celkem originální. První dojmy jsou tedy skvělé. 

Uvodní text: 
Tato řasenka zastane všechno: nová "maximálně schopná" řasenka dodá řasám větší objem, délku a vitalitu a zaručeně bude velkým lákadlem pro oči.

Splňuje tenhle text? 
Řasy krásně prodlouží a kartáčkem který má obyčejné štětinky krásně pročeše. Kartáček po otevření je trošičku zanesený řasenkou, ale není to nic strašného. Řasenka nedělá žmolky či kousky :). 

Cena téhle řasenky není nijak vysoká a pohybuje se okolo 60 kč. Za tu cenu myslím snad ani řasenku neseženete, takže určitě samozřejmě neváhejte a kupte si ji. Je vyrobená v Itálii a objem je 8,5ml - což je tak akorád :).

A teď už jen fotky:  
Bez řasenky na mě: 

1 vrstva: 

2 vrstvy:  (nedávám je moc velké, nechci docílit slepení řas) 


A nyní už konečně řasenka: 



Dnes 23.5. 2012
Ráno jsem nanesla dvě vrstvy, měla jsem řasy krásně natočené a dlouhé. Když jsem přišla domů neviděla jsem od rána žádnou změnu (a to myslím smrtelně vážně). Když tuhle řasenku srovnám s řasenkou od Astoru, vyhrává určitě Essence. Víš proč? Protože zaprvé po škole nemám pod spodními řasy "černý flek" který zavinila řasenka (Astor). Essence neslepuje, max. po více vrstvách (např. 3 vrstvy a více). Kartáček také dělá hodně u Astoru jsem strašně dlouhou dobu nanášela řasenku (aby se mi řasy prodloužili), to se mi však nikdy nepovedlo. U Essence dvakrát "nařasenkuji" a mám krásné dlouhé řasy, které nejsou slepené :). A to vše za pár korun. 
Vaše  Monča 

2 komentáře:

  1. Chcela by som ju vyskúšať pretože tiež hľadám lacnú špirálu, ale videla som aj v obale zelenej a kukala som viac recenzí ale že tá sa asi po cca 2-3hod. trúsy ://
    Asi skúsim túto :))
    Ďakujem za recenziu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v té zelené a téhle nevidím moc velký rozdíl :D, ale i tak vydrží tak průměrně za tu cenu :)).

      Za recenzi nemáš vůbec zač :).

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)