Translate

sobota 28. dubna 2012

Essence - Smokey eyes brush (blending brush)


Nedávno v Tetě (drogérie) začali prodávat kosmetiku a vše od Essence. Proto jsem si hned musela něco koupit, jelikož jsem do posud neměla šanci koupit si téhle německé značky něco. A to hlavně z toho důvodu že u nás bohužel není Rossmann.
NEmám moc velkou sbírku kosmetických štětců, takže jsem hned šáhla po štětci na oční stíny, no tedy pro kouřový efekt. Mile mě překvapila cena která se nepohybuje okolu 50-80,-. Za krásných 40kč, kvalitní štětec s krásným designem.
Chupy jsou velice pevné, a zároveň strašně příjemné na dotek!! to musím uznat. Aplikace s ním je velice jednoduchá.
Kdybych měla srovnat kvalitu se štětcem značky Ebelin (který stojí okolo 55,-) vyhraje rozhodně Essence.
Jinak štětec vyroben v Německu.
Štětec není klasicky balený, je zabalen v zadělávacím pouzdru. Když pouzdro otočím uvidím En návod jak použít štětec.
Tenhle štětec se hodí díky pouzdru skvěle na cesty. Určitě tedy pouzdo nevyhazujte, bude se vám hodit.
Nevím jak vy ale mě tenhle štětec mile překvapil. Proto ho celkově hodnotím 100/100. 

Mimochodem máte někdo zkušenosti se stíny stejné značky (např. mono stíny, nebo quattro) děkuji za každý ohlas.
Monča

2 komentáře:

  1. Asi si ten štětec fakt koupím :) všude na něj čtu samou chválu ...
    Jinak máš moc pěkný blog ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě si ho kup, nebudeš litovat :).

      Děkuji za návštěvu. Monča

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)