Translate

sobota 28. dubna 2012

Velikonoce


A je to tady zase. Den smrti.
Tyhle svátky jsou sice krásné, ale když přijde Pondělí nejraději bych vraždila. Probudili mě o osmi první koledníci, kterým jsem samozřejmě neotevřela. Ani jsem se nenasnídala a už tu byly další, "dobře" řekla jsem, už otevřu, no slovo na to měla i máti, která samožřejmě otevřela akčně prvnímu, a řekla mi že nyní budu otevírat jen já. "Néééé tak to nepřežiju" řekla jsem si jen tak pro sebe. :D Byla jsem (nas**ná) jako (s*iňa) :D.

Ještěže jsem taťkovi schovala pomlázku - která je asi 2 metry dlouhá :D.

Jinak co se týče blogu, včera jste mě překvapili a děkuji za návštěvy, které se samozřejmě zvíšili.
Dnes určitě čekejte další recenzi, která bude asi zase na nějaký produkt z kosmetické taštičky. A nebo, dám Váám sem Anketu :) a rozhodněte jaký článek by jste chtěli. :).
Hezké Velikonoční ráno vám přeje
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)