Translate

sobota 28. dubna 2012

Gabriella Salvete - GIOCO DI COLORE


Nedávno jsem v některém z článků zmiňovala stíny od GS a jak jste si mohli přečíst nejsem z nich nijak nadšená :D.
Koupení: Teta drogerie
Cena: 79,-
Konzistence: pudrová
Design: obyčejný ...3/10
odstíny 02
?hmotnost? - 3,5g
Made in CZ

Když jsem si je kupovala měla jsem z nich lepší pocit, ale když jsem je doma vyzkoušela, vše se obrátilo o 360°.
Stíny odsahují dvě "sladěné" barvy. Zkoušela jsem je na víčko nanést štetcem, ale zjistila jsem že se z nich práší. Proto jsem zkusila pěnový aplikátor, tím už to nebylo tak strašné, ale nikdy jsem nedocílila chtěného efektu, kterého docílím jen se štětcem.

První část - tedy na první pohled fialová, se na víčku jeví spíše jako modrá, nemá to tedy s fialovou jak slibují nic společného. Druhá část těhle stínů - světle růžová, je na rozdíl od "fialové"dobře pigmentovaná. A odstín naštěstí odpovídá.

Výdrž těhle stínů - tak to také není žádnásláva, něco vydrží, ale tak max. 4 hodiny, někdy se dokonce stane, že úplně zmizí z víčka.

Tyhle dva odstíny nejsou nijak odděleny, takže pokud vám třeba spadnou na zem, nebo se vám otevřou a vysypou v kosmetické taštičce, už je nedáte dohromady.
Celkem mě naštvalo, že tyhle stíny neobsahují na zadní straně žádný jednoduchý návod, který by hodně slečen ocenilo.

No, děs, takže jak už jste jistě pochopili, tyhle stíny, už nikdy! jen tehdy když budou dělat nějaké nové série. Ale určitě je nedoporučuji. Raději investujte do dražších - když je tedy budete používat denodenně.
Některé ještě levnější stíny jsou dá se říct i lepší než zrovna tyhle. Např. Miss sporty, možná Essence a další levné ale poměrně kvalitní produkty.

Celkové hodnocení 35/100
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)