Translate

sobota 28. dubna 2012

Recenze: MS quattro eye shadows


NEdávno jsem si říkala že v mé kosmetické taštičce chybí šedé stíny. Proto jsem jela do města, koukala po šedých stínech, nakonec jsem šáhla po Miss sporty. Tuhle značku po pravdě moc nemusím, ale chtěla jsem něco dalšího zkusit.
Koupení: Teta drogerie
Cena: asi 60-70 kč
balení s aplikátorem




V Tětě mám slevu 3% díky kartě, a odstíny byly moc hezké. Popřípadně mám odstín 401 Blue, tak tohle ani trošku nechápu, nejsou tak odstíny modré, ale asi se s pletli.
Jinak jsou to obyčejné pudrové stíny. Pigmentace je docela dobrá, akorád neodpovídá jeden odstín, který je na prstu trošku do modra (č.2). Výdrž u stínů už není taková sláva, vydrželi mi na očích ani ne 3hodiny - dost špatné. Když je však srovnám s Astor, (měla jsem v tu chvíli použité jako linky) a vydrželi mi v pohodě až 5h, narozdíl od MS. Tím je nechci nějak urážet (MS), protože když použijete bázi, tak vydrží déle. V balení je aplikátor, který jsem po pravdě ještě ani nepoužila, ale myslím že není nějak špatný pro jednoduché líčení. Při nanášení štětcem nepráááší, což jsem hrozně ráda. Jednou jsem si totiž koupila stíny (GS) a strašně prášili. Stíny jsou vyrobeny v PRC - nevím co to je.
Když stíny otočíte na druhou stranu, uvidíte mini návod, podle kterého popravdě se mi líčení ani trochu nelíbí.
Balení těhle stínů, mě moc nenadchlo, a to taky díky tomu že totálně zmenšili rozměr jednoho čtverečku stínů.
Celkově moc tyhle stíny nedoporučuji, a proto je hodnotím 50/100.
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)