Translate

pátek 6. července 2012

Nákupy 01

Není to dlouho a konečně jsem se zastavila do Rossmanna a samozřejmě že jsem letěla hned ke stojanům značky essence. Jak již tušíte, něco jsem si samozřejmě koupila.

Essence - eyeshadow brush 
Koupení: Rossmann
Cena: 40,- 
Made in China
  • pevné a dlouhé štětinky
  • jemnost 
  • krásně se s ním nanášejí oční stíny :)
  • jako všechny štětce Essence prodávaný v praktickém pouzdře, které se hodí na cesty :)
Essence - nail art designer set
Koupení: Rossmann
Cena: 54.9,-
Made in China

Sada se skládá ze štětečku a tří houbiček :)
Štěteček

  • krásné dlouhé štětiny
  • při zdobení, vytvoří přesné a tenké linie
  • použití: namoč štěteček do tvého oblíbeného laku, otři a vytvoř svůj vlastní design podle fantazie
  • Očištění: pomocí obyčejného odlakovače (tip: určitě vyčisti štěteček po každém použití)
Houbičky

  • jemné a měkké
  • přesná aplikace
  • tři houbičky
  • Použití: na papír nalij trošku tvého oblíbeného laku. Namoč opatrně houbičku, a aplikuj na nehtet
  • Očištění: po každém použití, opět v obyčejném odlakovači
Opět tahle sada se schovává v praktickém pouzdře. :)

A poslední produkt který sem zakoupila  v Dm drogerii. Jedná se o odlakovač od Sally Hansen.

Sally Hansen - Strengthening polish remover
Koupení: Dm drogerie
Cena: 59.9,-
Objem: 236.5 ml
Made in U.S.A
Tenhle odlakovač je pro slabé nehty. 
  • obsahuje vitamín E & pšeničné proteiny
  • nehty rychle zbaví laků 
  • nevím jak to někdy přijde vám..ale mě tenhle odlakovač z dálky i trošku voní 
  • Celkové hodnocení: 100/100 :)
Monča

2 komentáře:

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)