Translate

pondělí 16. července 2012

Jak vyzrát na gelové linky: I. odličování

Gelovým linkám jsem podlehla (:D) už před nějakou dobou. A už když jsem si zkusila namalovat na víčko poprvé, nepovedlo se mi to.  Tak jsem si řekla že to odlíčím, avšak nešlo to úplně nejlépe. Proto jsem gelové linky přestala používat.

Jednou jsem se ptala Lucinky (mé kámošky), čím odličuje linky ona, napsala mi že odličovačem na voděodolné líčení...kterým jí to šlo skvěle. Jelikož se mi však odličovač na voděodolné líčení nechtěl kupovat, zkusila jsem přijít na něco jiného :). 

My máme doma temhle :)
Je pro mé využití však moc velký,
 proto jsem si trošku odlila do vymyté
 flaštičky od Ebelin odlakovače :)
Dnes po dlouhém přimýšlení, jsem na to přišla :). 
Namalovala jsem si linky, dle mě krásné a i s takovým tím ocáskem :). A vzala jsem si obyčejný panenský olivový olej, který používám i na nehty a jejich okolí. "Nalila" jsem olivový olej na vatový tamponek a začala jako vždy odličovat. Šlo to výborně dolů. Ještě jsem to celé doladila pleťovou vodou a linky jsou krásně pryč. A nepotřebovala jsem na to milion vatových tamponků s odličovacím mlékem. :).
Olivový olej navíc celkem hydratuje pokožku.


Nevím jak podle vás ale pro mě je to skvělý způsob jak odlíčit voděodolné gelové linky, které drží obvykle jako přibité :D.

Otázka pro vás: Čím odličujete vy gelové linky? :)



Hezký zbytek dne Vám přeje
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)