Translate

čtvrtek 26. července 2012

Essence: Ready for boarding - 2 in 1 Kajal Pencil

Hned ze začátku bych se chtěla strašně moc omluvit za nepřítomnost na blogu, a to z jednohu důvodu, často někam jezdím..a poslední dobou jsem byla s kamarádkou a neměla jsem na blog vůbec čas :// a někdy ani náladu. 

Teď už ale k recenzi....ale řeknu vám je to zajímavé...psát recenzi, když jsem ji už asi dva týdny nepsala. :D

Dnes se bude jednat o tužku která je z limitované edice Ready for boarding tedy Essence. Tahle kolekce už sice končí ale proč k ní něco nenapsat, hlavně teď kdy je edice zlevněna a vyprodává se.
Náhodou jsem si všimla že i v Dm vyprodávají..a to už je co říct..protože jsem tam nikdy Essence neviděla :).

Essence: Ready for boarding - 2 in  1 Kajal Pencil
Koupení: Dm drogerie
Cena: já ji koupila za 20,-; nevím jaká cena byla předtím :D
odstín: 02 via airmail!

Jedná se o oboustranou tužku v odstínech které bych nikdy k sobě nedala, ale když ji tak vyrobili ..proč ne. Jeden konec je takový v hodně světle šedém odstínu a druhý nugátově/oříškově hnědý :).

První dojmy:
Tužka je celkem malá, ale na občasné používaní to stačí. Pigmentace tužek je taková průměrná.)
  • Šedavá je skoro jak bílá, ale s nádechem šedé a trošku i modré, a asi nejvíce vynikne na dolní lince (watter-line), jinak to není moc velký zázrak. Výdrž na watter-line není nejlepší, ale to se dá pochopit, protože tam hodně často nic moc nevydrží.
  •  Hnědá část je už trošku více pigmentovaná, a výraznější. Hodí se hlavně na vrchní linku, kde není tak tvrdá jak černá :). Výdrž je lepší než tužka v šedém odstínu :). 
Nanášení obou tužek je pohodlné, protože tužky nejsou tvrdé, ale příjemně měkké.

Klady
  • cena
  • tužka má dva konce, takže 2 v 1
  • tužka je příjemně měkká a dobře se nanáší
Zápory
  • průměrná výdrž
  • celkem dobrá pigmentace
  • tužka je celkem malá 

Celkově bych tohle duo hodnotila celkem kladně ohledně na tu cenu, která je velice nízká, ale i přesto celkem kvalitní. Celkové hodnocení tedy je 65/100.
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)