Translate

neděle 16. září 2012

L'oreal Paris glam&shine lipglos

Asi nějak před měsícem jsem trošku dělala pořádek v kosmetice…a všimla jsem si že bych měla už konečně něco zkusit od značky L’Oreal, přece jen se moje kosmetika skládá z poměrně levných produktů… a tohle je dle mě drahá značka..:D.

Koupení: Rossmann
Cena: asi 180,-?
Odstín: 10 opaline crystal
Objem: 6ml

Napsáno o produktu
Glam shine je první hydratační rtěnka, která zaručuje zářivý lesk a objem plných rtů.

Moje první dojmy
Je strašně třpytivý - ne vážně jako, v životě jsem neměla třpytivější lesk.Takže abych neměla rty celé třpytkaté...ten pěnový "aplikátorek" musím pořádně otřít. Jinak ale nanášení tímhle aplikátorem mi vyhovuje :), není vůbec špatný.



Odstín je takový do růžova a s těmi třpytičkami - wau! Krása prostě.Konzistence je jako u každého lesku trošku lepivá ...(ale ne jak lepidlo :DD), a tak nějak přiměřeně tekutá. Líbí se mi obal, ale naopak je to trošku obal na hovno..:D, tenhle lesk jsem použivala asi 2 týdny..a potom se jakoby začalo pomalu oddělávat takové to kolečko (viz foto), takže mi ten lesk trošku zapatlá všechno...takže obal, takovou tu rukojeť...no prostě vše.

Plné rty - tak to vážně nedokážu posoudit...přijde mi že tyhle reklamy píšou snad všude, aby upoutali pozornoust....myslím že je to blbost :D.  Jinak však tenhle lesk je skvělý, mám ho ráda. A celkově i cca hodinku vydrží :).
To druhé je, když jsem ten aplikátorek
hodně otřela.:D Ale stejně třpytek
jak kráva :).

 Klady
  • třpytek jak kráva (což jsem chtěla :D)
  • hezký odstín
  • konzistence
  • výdrž - uspokojivá :) i když někdo by od toho mohl očekávat víc :)
Zápory
  • obal
  • cena 

Celkové hodnocení: 85/100.

PS: Nevím jistě jestli tenhle lesk máte šanci koupit...ale tak snad ještě v dm (je to takový mramorovaný lesk)


Monča

1 komentář:

  1. Pekný postík :)
    Poď na Giveaway :)
    Výhra je 600,-Kč na útratu na www.slevomat.cz :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)