Translate

středa 26. září 2012

Alverde lipliner

Já a konturka? co se stalo...když pomalu nepoužívám ani lesky...Jak bych to jen vysvětlila...furt se koukám na videa na youtube...o kosmetice..a tak nějak tam jedna slečna používala konturku a rtěnku....a ten odstín byl tedy boží...a tak jsem mrkla na net...a najednou tam najdu tohle zlato...o kterém vám povím...:)

Koupení: Dm drogerie
Cena: 49.9,-
Odstín: 19 Terra

První dojmy
Velmi příjemná konzistence, taková krémová :) Opravdu mě to až překvapilo..a myslím si od Alverde budu kupovat i tužky na oči...protože mi přijde že ty od S-he stylezone...jsou celkem tvrdé. Sice linka se s nimi dá udělat..ale prostě chtělo by to něco měkčího :/....

Tuhle tužku na rty osobně teda nepoužívám na vykreslení kontur rtů...ale raději ji dám na celou prochu, a to proto že je to fakt krásný nude odstín, který je tedy trošku světlejší než moje rty, ale hlavně má matný finish, který je opravdu matný. A to se mi vážně poslední dobou líbí :) Co se týče výdrže, tak ta je celkem fajn...tužka drží na místě několik hodin :)

Celkové hodnocení: 99/100.

A na závěr: 
Otázka: Jakou tužku (na oči nebo na rty) máte vy? Jakou by jste mi doporučili? :)


Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)