Translate

čtvrtek 25. října 2012

Zlomená rťenka :( - DIY: jak ji spravit?


Jednou takhle ve spěchu, stačí jen moment a vysunutá rťenka se při na nanášení prostě zlomí. Jenže teď co s ní?
Bylo mi jí velice líto...přece jen byla to moje první rťenka....a nechtěla jsem ji vyhodit. Tak jsem zkusila mrknout na net a youtube a zjistila jsem pár informací, které by možná mohli fungovat...

Co budeme potřebovat
  • zlomenou rtěnku
  • zápalky, zapalovač
  • mrazák
  • chvilku času a dobrou náladu :)
Postup
  1. Vezmeme si rtěnku a opatrně odděláme zlomenou část a dáme ji na cca 10 minut do mrazáku, aby nebyla tak měkká a ztuhla. Samozřejmě nezapomeňte ji na něco položit :D. 
  2. Když jsme ji vydělali, vezmeme zapalovač a malinko nahřejeme spodní část (tu plochou). A opatrně ji nasadíme zpátky do toho plastového obalu. Opět ji dáme na 10 minut do mrazáku trošku zmrazit.                         
  3. No a máme rtěnku jako novou.:)

Avšak né vždy se to podaří. Takže pokud doma vlastníte nějaké kakaové máslo, stačí je rozpustit a slepit rtěnku. 

No a aby jste předešli dalšímu zlomení, pořiďte si nějaký štěteček na rty, který bude z umělých vláken. A rtěnku nanášejte štětečkem :).

Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)