Translate

čtvrtek 28. června 2012

Max Factor: Max Effect Gloss Cube

Dnes jsem se konečně odhodlala k recenzi na lesk na rty, který sem si nedávno koupila :D. 

Koupení: Dm drogerie
Cena: ?? pohybuje se asi okolo 150,-
Vyrobeno: v Německu
Objem: ? není to tam napsané..://
Odstín: O7 Lovely Strawberry- zářivě červený


První dojmy 
Vážně mě překvapilo, že tenhle lesk je vážně hodně červený a na rtech strašně září, připomíná mi to spíše nějakou rtěnku. Design je obyčejný, ale hezký a proto se mi líbí :).


Co by měl plnit podle maxfactor.cz

  • lesk obsahuje hydratační a ošetřující látky a dodá rtům mimořádně intezivní lesk
Splňuje to? 
S tou hydratací se trošku mýlili, je totiž úplně minimální. Intenzivní lesk? haha - tak to jsem se pobavila. Fakt jako tenhle lesk nic moc. Opět jako u včerejšího příspěvku o laku od SH, se mi líbí akorát takové to čím se to nanáší - řekněme například houbička :D.

Výdrž tohohle lesku se pohybuje okolo hodinky. 
Vůně mi připomíná nějaké ovoce, nejspíš jahody:).
Klady

  • štěteček
  • vůně
  • výdrž
Zápory
  • téměř žádná hydratace
  • a lesk také téměř žádný
 Foto
             Bez lesku

S leskem (není to na světle, proto to není moc výrazné :D)
Tenhle lesk celkově doporučuji, ale na nějaké zvláštní příležitosti. Hodnotím ho 89/100.
Monča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře :)) dělají mi radost :)